חברי כנסת מ'הליכוד' עתרו לבית המשפט כנגד האיחוד עם 'כולנו'

איתי גדסי No Comments on חברי כנסת מ'הליכוד' עתרו לבית המשפט כנגד האיחוד עם 'כולנו'

חברי הכנסת הטריים מיכל שיר ואריאל קלנר עתרו לבית המשפט המחוזי בתל אביב, כי יורה על ביטול הסכם האיחוד עם מפלגת כולנו. ח"כ שיר: "לא יתכן שאנשים ללא כל קשר לתנועת הליכוד, אשר הגדילו לעשות וגם פעלו והתבטאו נגד התנועה, יקודמו"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברי הכנסת מיכל שיר המזוהה עם גדעון סער וואריאל קלנר (הליכוד), הגישו היום (שני) לפני זמן קצר עתירה לבית המשפט המחוזי בת״א, נגד שריון מפלגת "כולנו" ברשימת הליכוד בבחירות הקרובות.

חברת הכנסת מיכל שיר: "החלטת מזכירות הליכוד פסולה מעיקרה והתקבלה בחוסר סמכות, תוך הפרה של סעיף 57א. לחוק הבחירות: ״לא ייעשה הסכם ולא תינתן התחייבות הבאים להבטיח מקום ברשימת מועמדים לכנסת לחבר כנסת מסויים או לקבוצת אנשים, אלא לאחר היום ה-90 שלפני יום הבחירות לכנסת״. כמו כן, הגוף היחיד אשר מוסמך לקבל החלטה בנושא שריון מועמדים ברשימת הליכוד הוא מרכז הליכוד".

ח״כ שיר הוסיפה:  "לא יתכן שאנשים ללא כל קשר לתנועת הליכוד, אשר הגדילו לעשות וגם פעלו והתבטאו נגד התנועה, יקודמו על פני חברים נאמנים ו-ותיקים אשר נמצאים בתנועה שנים רבות".

ח״כ אריאל קלנר ביקש למסור: "השריון של חברי כולנו לא יביא בוחרים נוספים לקלפי, ודוחק הצידה חברי ליכוד שנותרו נאמנים לתנועה".



0 תגובות